Як намалювати очі покроково своїми руками: цікавий майстер-клас для початківців

Затінення райдужної оболонки та зіниці

  1. Потім ми почнемо повільний процес нашарування ліній, починаючи з найтемніших значень у межах зіниці. Це настільки просто, що виглядає як покрокова інструкція для дітей, тому не хвилюйтесь. У міру появи темніших тонів намагаються зберегти світлі ділянки.
  2. Цей відблиск створить ілюзію вологих очей, тому дуже важливо зберегти цю область. При роботі з графітом набагато складніше повернутися і стерти відблиск.
  3. Зрештою зіниця стане областю найтемнішого тону на малюнку. Щоб ви могли зрозуміти, як красиво намалювати око, ми поступово нарощуватимемо темні тони. Повільно накладаючи шари, ми краще контролюємо значення і потенційно можемо уникнути «графітового блиску».
  4. Графітовий блиск виникає, коли нанесення шару вирівнює текстуру паперу, внаслідок чого графіт стає дуже блискучим.
  5. На райдужній оболонці робляться позначки, що розходяться від центру. Хоча більшість темніших штрихів мають лінійний характер, деякі утворюють органічні форми. Поступово змінюючи значення у цій галузі, ми можемо почати створювати більш реалістичний вигляд. Насправді райдужна оболонка складається з двох щільно розташованих шарів – строми та пігментованих епітеліальних клітин під нею. Поступово регулюючи значення ми можемо створити тонкий тривимірний вигляд.
  6. Зовнішня та внутрішня частини райдужної оболонки розвинені з темнішими відтінками.
  7. Поки олівець «H» закладає основу, нам потрібно почати робити тони темнішими. Трохи темніший і м’який олівець «HB» застосовується для поступового затемнення значень у зіниці та навколишньої райдужній оболонці.
  8. У будь-якому оці, яке ви малюєте, будуть нестиковки та незвичайні форми. Ви можете помітити невеликі плями темніших тонів або хвилясті лінії. Нам потрібно буде увімкнути ці деталі, щоб створити реалістичний малюнок. Ми почнемо опрацьовувати ці «недоліки» олівцем HB поверх вже нанесених світліших аплікацій H.
  9. Текстура веселки гладка, і це має бути відображено на нашому малюнку. Хоча поверхня паперу, на якій ми працюємо, вже дуже гладка, текстура паперу все ще є очевидною.
  10. Для пом’якшення текстури акуратно використовуйте розтушовку.Розтушовка тягнеться в тому ж напрямку, що й мазки, зроблені олівцем, щоб зберегти малюнок ліній та форм усередині райдужної оболонки.
  11. Після того, як накладено перехідник, ви можете виявити, що контраст між значеннями трохи приглушений. Якщо це так, можна повторно коригувати райдужну оболонку за допомогою олівця HB і відновити частину втраченого контрасту. Це лише додасть глибину малюнку.
  12. Тепер, коли ми маємо базове застосування світлішого графіту, ми можемо переключитися на темніший графітовий олівець.









Потім ми продовжимо повільно створювати темніші відтінки олівцем, щоб зберегти сильні відблиски, які перекривають райдужну оболонку та зіницю.

У міру того, як ми продовжуємо розвивати темніші тони, контраст і діапазон значень у малюнку зростають.