Як намалювати очі поетапно: легка інструкція для створення незвичайних малюнків олівцем та фарбами
Кажуть, що очі – це дзеркало душі. У статті ми розглянемо, як легко намалювати очі. Ми будемо малювати очі за допомогою графітового олівця.
Розглянемо приклади, як це зробити поетапно олівцем, тому обов’язково прокрутіть вниз, щоб побачити всі етапи.
Малювання очей олівцем
Цей майстер-клас для початківців присвячений тому, щоб навчити малювати очі графітовими олівцями. Звичайно, підхід, який ви вибираєте, залежить від вас.
Процес досить простий:
- Після промальовування основних контурів поступово розвиватимемо тональну гаму ока.
- Щоб створити репрезентативний ефект, який нам потрібен, ми поступово створюватимемо шаруваті графітові аплікації, щоб розвивати текстуру.
- Текстури розвиваються за рахунок нанесення шарів графіту різної твердості.
- Спочатку наносяться жорсткіші олівці, які залишають світліші сліди.
- Зверху наносяться м’якіші олівці, які затемняють.
Якщо м’які олівці створюють небажану текстуру, можна додатково нанести твердіший графіт, втираючи матеріал у текстуру паперу.
Як намалювати око – крок за кроком
От кроки, які ми зробимо, щоб поетапно намалювати око. Кожен крок докладніше описано нижче.
Важливо запастися терпінням – створення реалістичної ілюзії потребує часу.
- Намалюйте контури (обриси) ока.
- Заштрихуйте райдужку та зіницю.
- Заштрихуйте білки ока, слізний канал і повіку.
- Поліпшіть текстуру шкіри навколо очей.
- Намалюйте вії.
Намалюйте контури (обриси) ока
Ми почнемо малюнок з легкої та простої техніки малювання контурних ліній верхньої та нижньої частини форми ока, залишаючи відкритим місце слізної протоки.
- Почнемо з олівця з жорсткістю H з дуже невеликим тиском.
- Всередині цієї форми ми намалюємо форму райдужної оболонки, зіниці та форму для сильного відблиску, який трохи перекриває зіницю.
- На цьому етапі цілком прийнятно малювати безліччю світлих ліній.
У міру розвитку малюнка ми поступово посилюватимемо тиск на олівець, що призведе до більш темних позначок і значень.
Наберіться терпіння і зосередьтеся на тому, щоб відобразити форму ока.
Затінення райдужної оболонки та зіниці
- Потім ми почнемо повільний процес нашарування ліній, починаючи з найтемніших значень у межах зіниці. Це настільки просто, що виглядає як покрокова інструкція для дітей, тому не хвилюйтесь. У міру появи темніших тонів намагаються зберегти світлі ділянки.
- Цей відблиск створить ілюзію вологих очей, тому дуже важливо зберегти цю область. При роботі з графітом набагато складніше повернутися і стерти відблиск.
- Зрештою зіниця стане областю найтемнішого тону на малюнку. Щоб ви могли зрозуміти, як красиво намалювати око, ми поступово нарощуватимемо темні тони. Повільно накладаючи шари, ми краще контролюємо значення і потенційно можемо уникнути «графітового блиску».
- Графітовий блиск виникає, коли нанесення шару вирівнює текстуру паперу, внаслідок чого графіт стає дуже блискучим.
- На райдужній оболонці робляться позначки, що розходяться від центру. Хоча більшість темніших штрихів мають лінійний характер, деякі утворюють органічні форми. Поступово змінюючи значення у цій галузі, ми можемо почати створювати більш реалістичний вигляд. Насправді райдужна оболонка складається з двох щільно розташованих шарів – строми та пігментованих епітеліальних клітин під нею. Поступово регулюючи значення ми можемо створити тонкий тривимірний вигляд.
- Зовнішня та внутрішня частини райдужної оболонки розвинені з темнішими відтінками.
- Поки олівець «H» закладає основу, нам потрібно почати робити тони темнішими. Трохи темніший і м’який олівець «HB» застосовується для поступового затемнення значень у зіниці та навколишньої райдужній оболонці.
- У будь-якому оці, яке ви малюєте, будуть нестиковки та незвичайні форми. Ви можете помітити невеликі плями темніших тонів або хвилясті лінії. Нам потрібно буде увімкнути ці деталі, щоб створити реалістичний малюнок. Ми почнемо опрацьовувати ці «недоліки» олівцем HB поверх вже нанесених світліших аплікацій H.
- Текстура веселки гладка, і це має бути відображено на нашому малюнку. Хоча поверхня паперу, на якій ми працюємо, вже дуже гладка, текстура паперу все ще є очевидною.
- Для пом’якшення текстури акуратно використовуйте розтушовку.Розтушовка тягнеться в тому ж напрямку, що й мазки, зроблені олівцем, щоб зберегти малюнок ліній та форм усередині райдужної оболонки.
- Після того, як накладено перехідник, ви можете виявити, що контраст між значеннями трохи приглушений. Якщо це так, можна повторно коригувати райдужну оболонку за допомогою олівця HB і відновити частину втраченого контрасту. Це лише додасть глибину малюнку.
- Тепер, коли ми маємо базове застосування світлішого графіту, ми можемо переключитися на темніший графітовий олівець.
Потім ми продовжимо повільно створювати темніші відтінки олівцем, щоб зберегти сильні відблиски, які перекривають райдужну оболонку та зіницю.
У міру того, як ми продовжуємо розвивати темніші тони, контраст і діапазон значень у малюнку зростають.
Заштрихуйте білки ока, слізний канал і повіку
- Після того, як ми затемнили зіницю та райдужну оболонку, наша увага тепер переключається на інші області ока, їх намалювати так само просто, як і всі елементи, які ми вже розглянули.
- Злегка нанесіть олівець «H» на «білок» ока з правого боку.
- Пам’ятайте, очне яблуко – це сфера.Це означає, що значення будуть трохи темнішими на кожному краї очного яблука.
- У цьому прикладі ми бачимо, що тінь є досить сильною з правого боку, оскільки джерело світла виходить зліва.
- Слізний канал також затемняється, залишаючи всередині світліші відтінки. Ця зона теж мокра, і збереження сильних відблисків допоможе створити цю ілюзію.
- Верхня повіка перекриває очне яблуко. У більшості випадків джерело світла виходить зверху, створюючи тінь просто під віком.
- На очному яблуку, просто під віком, також можна знайти тіні.
- Нижня сторона століття затемнюється, а складка над ним посилюється. Застосовується той же процес нашарування графітових олівців – H, HB.
У міру додавання графіту ми можемо змішувати аплікації з розтушовкою, пом’якшуючи текстуру.
Проявіть текстуру шкіри навколо очей
- Кілька видимих зморшок додають на лівому боці складки верхньої повіки, а потім наноситься легкий шар графіту на шкіру під очима.
- Розвиток текстури шкіри під нею починається зі створення невеликих форм, що ізолюють тонкі області світлішого кольору.
- Як і досі, ми поступово створюватимемо шари, щоб додати ілюзію текстури.
Тут олівцем H нанесений легкий шар графіту.
Малюємо текстуру шкіри навколо очей
- Контраст в областях текстури шкіри посилюється за рахунок поступового затемнення форм при нанесенні м’якіших графітових олівців.
- При трохи більшому діапазоні значень текстура шкіри стає більш реалістичною.
- При цьому області навколо ока також затемняються, що призводить до більшого контрасту між оком та шкірою навколо нього.
Цей процес повторюється, щоб створити ілюзію текстури шкіри над оком.
Намалюйте вії
- З нанесенням більшості графітових шарів ми можемо додати вії.
- За допомогою заточеного олівця HB на шкірі витягуються жирні лінії.
- Ці лінії в основному згинаються вниз, а потім вгору для верхніх вій, при цьому деякі вії згинаються непередбачуваним чином.
- Для нижніх вій все навпаки. Лінії тягнуть угору, а потім униз.Вони менш концентровані, ніж ті, що знаходяться у верхньому столітті.
- Олівцем «H» додайте кілька вен усередині ока, щоб завершити малюнок.
Намалювати очі як олівцем, так і іншим зручним для вас способом досить легко.
Звичайно, залежно від вибраного матеріалу, залежить техніка нанесення малюнка. Але єдине, що не змінюється – це ваша завзятість, яка допоможе досягти бажаного результату!
Фото готових малюнків очей